onsdag 3 november 2010

jag är en tjuv!


mmm är sugen på glass.....



japp, jag är en tjuv! Jag stjäl från andras bloggar! Här stjäl jag av Annas blogg! Förlåt Anna!

Asså är fortfarande nervös inför gardasilsprutan så vill att tiden ska gå och vill inte tänka på det så jag svarar på lite frågor här ist x)

4 tv-program som jag ser:
- ser en del på Scrubs!
- Vänner!
- Ser en del på the Hills haha x)
- typ... Idol? Ibland? Vet inte kollar på att möjligt egentligen...
4 saker jag gjort idag:
- nördat framför datorn
- duschat
- deppat pga spruta xDD (skulle aldrig klara av diabetes asså...)
- spelat robot unicorn blabla
4 saker som jag längtar efter:
- ikväll
- julafton
- Hawaii och LA!
- sommaren! (kanske språkresa ännu en gång!)
4 saker på önskelistan:
- en tröja från Cristian Audgier (stavning?)
- bli bättre på gitarr så man kan önska sig en les paul haha!
- ray ban - brillor (vanliga brillor asså)
- fler converse
4 saker som jag avskyr:
- sprutor...
- döda djur
- när dator o tv hackar
- när människor ska klaga på småsaker och lägga sig i andras liv - alltså omogna människor