lördag 13 november 2010

lollos boys!

Lollo hade tänkt att bjussa på en lista: Söta killar enligt mig! (obs: de är inte numrerade i ordning utan alla ligger på första plats, typ...)



Jesse Eisenberg: Känner ni igen honom från "Adventureland"? söööt! När han spelar ung, iaf... Annars har han skägg som får honom att se ut som en gubbe x,D




Alexander Rybak: Antingen så tycker man att han är jättesöt eller så tkr man att han inte alls ser bra ut, enligt de flesta. Jag tillhör de som tkr att han e übersöt!




Josh Peck: Söt som f*n :D startade sin karriär på bland annat Nickelodeon, men nu har han gått över till lite "mognare" grejer i sin karriär.




Justin Long: Ni känner kanske igen honom från "Dumpa honom!". Har sett den filmen två ggr denna veckan :3 han e söt tkr jag!




Nick Jonas: Jag var helt GALEN i denna snubben i minst två år, mellan 12-14 års ålder, typ. Diggade honom fett! Lyssnar ju inte på Jonas Brothers längre, växte ifrån det där, men jag måste fortfarande hålla med om att denna killen e väldigt söt! Gillar krulligt, brunt hår..




Kalle Sörensson: Känner ni igen honom från "Tiblanic"?
Ne skoja, denna snubben borde egentligen inte vara med på denna lista xD typ, ett aprilskämt... I november :P