söndag 21 november 2010

Å.N.G.E.S.T


Önskar mig zumba-dvd! ;D kom i form på ett kul sätt, Lollo!



Ett filmprogram till datorn som leder till att jag kan göra mer avancerade filmer ^^



Ska nog önska mig ett till par converse! Kanske grå...?


(Det går inte att kommentera på denna blogg!)


Jag sa att jag skulle göra ett videoinlägg men det får bli senare för nu är jag ganska nyvaken...

Jag har seriöst ångest inför att börja skolan igen... Imorgon... Saknar redan praoen och fast än jag veeet att jag får komma dit igen så har jag ångest iaf!!! För skolan börjar imorgon och den suger o.O tror aldrig att jag har haft så här mycket ångest inför att börja i skolan igen...
Jag tänker på allt som händer när skolan har slutat för i år. Julafton. USA. Lif. Så att veta att man ska göra en massa prov och läxor innan dess känns förjävligt...
Idag ska jag plugga, äta popcorn som smakar bacon och ta ett skönt bad. Och inte tappa mobilen i badet. Inte ens ta med mobilen in i badrummet...:P


Här uppe kan ni se lite saker som jag önskar mig i julklapp! Men tro mig, det är inte allt...o.O


Man ser hur människor förändras varje dag, typ. Så många människor jag kände som idag går runt som helt andra människor. Jag diggar inte att se det.
En tjej man umgicks med på den tiden - ja hon röker och dricker varje dag. Kul! En annan person snattar och kaxar. Kul! Den där andra personen där - han har blivit värsta mobbaren!
Det suger att se sådant.
Jag själv var inne på att förändras ett tag. Jag hade en egen stil men jag kände att den inte uppskattades av andra, så jag försökte faktiskt bli fjortis ett litet tag xD jag märkte ganska snabbt att det inte var min grej så jag la av. Vissa hann inte ens märka att jag provade den stilen :P så fort gick det!
Man kan ändra stil. Klart! Man måste ju hitta sig själv! Jag har nog bytt stil några gånger, men jaa personligheten kan väl vara densamma?
Människor som döljer sina riktiga jag är osäkra, det vet egentligen vi alla.

Hoppas att ni orkade läsa hela inlägget ;P ses!