onsdag 2 februari 2011

vi blir så lätt påverkade


Tycker du att Gyllene Tider är bäst? Varför inte stå för det då?


dagens tonåringar blir verkligen lätt påverkade. Trodde aldrig att det skulle bli så. Alla härmar varandra och går efter alla trender. Är det coolt med uggs enligt "alla" så måste man bara ha uggs. Om "alla" super sig fulla varje helg så måste man prova på det själv. Om "alla" säger att justin bieber e gay så måste man hålla med.

Jag är inte emot människor med uggs, bara så ni vet... Jag är däremot för människor som super sig fulla för att passa in och som kallar människor de inte känner för gay. Jag har inget emot människor som är gay, det är normalt, men om man inte är det så borde man inte bli kallad för det. Och nej, jag är inget JB-fan, men jag har inget emot honom, han kan ju sjunga!?

Om du tycker att cigg verkar vara det äckligaste som finns, prova inte då! Om du vill ha på dig en knallgrön tröja som det står "MJÖLK" på så ska du ha det. Om du faktiskt tycker att Gyllene Tider är bäst, då ska du lyssna på dem! Du bryter ju verkligen inte mot lagen om du inte följer strömmen...