tisdag 22 februari 2011




Hej!
Igår designade jag mina egna converse! Inte riktigt den sorters converse jag brukar bära, men de ser somriga och glada ut! Jag kan dessutom beställa dessa conversen, egendesignade, om jag vill! :) värt? Kostar en del... Får tänka på saken! (bild på conversen ovanför, ett obs för er som är blinda)

Är också inne på att låta er kunna kommentera på denna bloggen... Vem vet, kanske fixar det redan idag? Tror banne mig jag gör det!

Plugg, plugg, plugg... Typ fem, sex prov inom två veckor o.O vet inte riktigt hur jag ska hinna! Men att ha roliga eftermiddagar efter skolan kan jag bara drömma om. Förutom nästa torsdag och en månad fram, då jag ska på studiokurs varje torsdag, så att bandet kan spela in!

Sitter och lyssnar på "The only one" med Me And My Army. Den är jättebra, lyssna på den! (i hörlurar, annars är den inte alls lika bra faktiskt...!) Har också lite pluggodis, så pluggandet kanske inte blir helt fel iaf! Bara att blicka framåt, helt enkelt.

ses!

:)