söndag 20 februari 2011

gomörrn'


(la upp en äldre bild bara för att lägga upp ngt...)


Gomorgon! Vaknade ganska tidigt idag... Random!

Jag hoppas att ni har sett videon här nedanför, "48 hours"! Den är helt sjuk egentligen, men det e våran humor! Se den!

Såg på Mello igår med familjen + Lisa. Synd att Sara inte gick vidare :( men Eric gjorde iaf det ;) o det andra bandet som gick vidare var ju också ganska bra, haha!

Jag har inte sett fram emot denna dagen så mycket, för idag ska jag plugga som f*n. Jag ska läsa ut en bok som e lite seg enligt mig och så ska jag skriva engelskacitat. Yeeah. Jaja, sånt får man ta! Kunde ju vart värre... Som att plugga inför franskaprov, tex. DET SUGER.

Hur känns det att börja skolan imon...? Blandade känslor! I helhet så känns det ganska bra, för jag vill bara ha grundskolan överstökad nu. Och det ska bli nice att få träffa polarna igen, som säkert många andra tycker. Men efter sportlovet i nian så är det tydligen väldigt stressigt och mycket plugg, det gör mig lite skraj...

ha en bra söndag iaf!

:)