onsdag 16 februari 2011

jag e go - du me

JAG FÅR VARA HUR EGO JAG VILL ;DDD









vi tonåringar (säkert yngre och äldre också för den delen) tänker för mycket på det negativa hos oss själva. Jag såg bara mina stora örsnibbar, mina långa fötter, mina sneda fingrar, mina finnar, min längd, mina skumma vampyrtänder etc ett tag. Och det händer fortfarande att jag blir lite deppig över det. MEN jag har också börjat se det bra hos mig själv!

*Jag gillar mina ögon! Väldigt mycket, faktiskt!
*Jag gillar mitt hår. Tycker att det är lent och volymigt! (för det mesta...)
*Jag gillar min näsa! I de flesta vinklarna, iaf... Inte i alla...
*Jag gillar min svanka rygg

ETC! Se det positiva i dig själv!

Det finns även egenskaper hos mig själv som jag inte alltid diggar. Jag är lättstött, lättskrämd, alldeles för pratig ibland, etc. Men det finns också bra egenskaper! Jag tycker att jag är en chill person, jag är glad och skrattig, jag tkr inte att jag är särskilt egoistisk, etc! Så nej, ingen är perfekt, men de flesta har bra egenskaper som de borde lägga mer fokus på! Yeah, gilla bilderna här ovanför. Yes, jag står för att jag dansar framför badrumsspegeln till högsta volym i hörlurarna. Passade på att ta galna egopics samtidigt!