tisdag 15 februari 2011

vaknade sent - som vanligt...


slänger in en bild från igårkväll


hejsan! vaknade för någon halvtimme sedan, men kände mig helt död. Nu är jag dock redo för att göra ett otroligt, unikt blogginlägg!!!! Nja, nu ska vi inte ta i... Jaja, läs det ändå! Vet att vissa av mina "läsare" mest är ute efter mina videoinlägg, MEN JAG KAN SKRIVA OCKSÅ FAKTISKT, så läs nu!

Jag läste några sidor ur "Miles to go", Mileys självbiografi, igår innan jag somnade. Jag tror att människor har lite för höga fördomar om människor. Jag visste inte att hon kunde vara så djup...! Hon är egentligen som vilken tonåring som helst med vanliga tonårsproblem. Hon skrev den när hon var något äldre än mig, något halvår handlar det om, så det var ju ett tag sedan hon skrev den, men det jag försöker säga är att vissa delar av boken skulle lika gärna kunna vara bitar ur min gamla dagbok.
Men jag tycker att hon verkar härlig också! Hon är djup, men också rolig. "Jag vill bara förvarna er: ordet "Weird" är ett ord ni kommer att få se mycket av i denna boken". Ja, hon verkar schysst. Man får andra synvinklar, helt enkelt. Fick jag av Michael Jacksons bok också. (VARFÖR LÄSTE JAG INTE KLART DEN DÅ?)

Det är sjukt tomt här hemma. Alla är bortresta. Typ. Ville bara nämna det.

Kanske borde gå upp nu... Jao, det gör jag nog! ses!

:)