fredag 25 februari 2011

kan inte rulla tungan


lilla jag hihihi (...)

resultatet av min tungrullning. Nice.


tjo där va!

jag har en dålig nyhet, eller ah ni kanske inte bryr er så mycket men jaa iaf - jag hinner inte göra ett videoinlägg nu heller. Jag tycker själv att det är synd, för jag tycker om att göra videoinlägg. Men jag har lite plugg att skicka in till min lärare som ska bli klart, så just nu hinner jag inte. Kanske hinner med ett senare, men som det ser ut just nu så blir det inte av. Men vem vet!? Kanske det blir iaf! Kolla gärna in senare igen ;)

Jag kan inte rulla tungan. Alla andra i min familj kan. Men inte jag. Jag har tydligen fel koppling mellan tungan och hjärnan, KÄNNS JU BRA. Resultatet på när jag väl försöker hittar ni på bilden här ovanför.

Är så sjukt trött idag. Höll på att somna under NO-lektionen. Nu vill jag bara krypa ned under en varm filt och glo på tv. Blir dock så ikväll iaf med Andrea ;) ska äntligen se "Alice I Underlandet"...!