söndag 13 februari 2011

Tänk om man fick ALLT man ville ha. Tillslut hade det inte funnits något kvar att önska sig, det är ju en nackdel... Men det var längesedan jag gjorde en lista, så här kommer en lista, med bilder, på vad jag skulle vilja ha helst av allt. (obs: önskemålen sitter inte i ordning.)




Vad sägs som en fin, liten lägenhet i Los Angeles? Inget man säger nej till, direkt...



Okej, att ha en vanlig pool är en sak. Men en pool som denna... En pool ska inte se ut som ett förstorat badkar, man ska sätta stil på poolen! tycker att ägarna till just denna på bilden har gjort ett bra jobb...! vill ha? jo...



En massagestol framför teven efter en hård dag - chill...



Mina drömconverse. Lyckades hitta dem en gång, men självklart fanns inte min storlek...



En RIKTIG hemmabio hade man inte klagat på att ha hemma... Filmkvällen hade blivit perfekt varje helg!



Det är nog inte många som får en egen bil när de ska övningsköra...! Tror dock att många önskade att de fick en. Jag, till exempel. Tänk er att komma körandes i en Range Rover Sport - när man övningskör. Sjukt galet.