måndag 28 februari 2011

min bloggpaus e typ slut xD

hej!!
min bloggpaus: jag vet inte... jag vill inte bara sluta blogga sådär, men de kommande dagarna nu så kommer jag inte hinna med så många inlägg. Men nu tog jag en pluggpaus så passade på. Kan nog inte ha en bloggpaus så länge...x) så vi startar igång, helt enkelt! Sakta, men säkert.

Jag ville ta en bloggpaus för att det är så mycket på en gång, både stressigt och personligt. Men en bloggpaus är ingen bra idé för min del...


Skola. Skola. Skola. Plugg. Plugg. Plugg. Det är mitt liv just nu. Hur mycket finns det att berätta numera? Inte mycket. Känner mig som en isolerad jävel som inte har ett liv ibland, asså! Men jag säger bara två ord: Hold on!

Slänger in en video på en av mina favvolåtar som passar bra att lyssna på just nu. Enjoy!