onsdag 23 februari 2011

tjo därå!





hejsan dudes!

har vart i skolan (haha, great news) och glodde sedan på TV en LITEN stund. Nu e det bloggtime, sen är det plugg. Men nu ska jag inte klaga allt för mycket på det!


Visst sken solen härligt idag!? Wera drog fram solbrillorna, så jag hakade på hennes idé - resultat här ovanför. Oh yeah, visst ser vi coola ut?

Jag hade gärna velat göra ett videoinlägg, men jag hinner verkligen inte. Det får bli ett till helgen, helt enkelt!

Visst hade det vart skönt att sola på en strand nu?! En varm strand. Inte vilken som helst, tack. Någon som är på att dra??? Heheh, det är bara att hålla ut tills man faktiskt kommer iväg nästa gång...

Jag ska som sagt plugga, söka in till gymnasiet med mera ikväll, ni som undrar. Höhö. Jaja, ha en bra onsdag!

sees

:)