torsdag 24 februari 2011

ego på ett dåligt sätt


Slänger in en bild på den mest underbara varelsen i världen - min hund. Han älskar mig för den jag är, och jag älskar honom! Han är mer än en hund. Han är min bästa vän! Just so you know ;) love dogs!


hey, dudes!

borde sova, men "orka" (höhö), ne men är för pigg! Faktiskt!



Vissa av er kanske tycker att detta låter töntigt, men jag tycker verkligen inte att vi människor visar varandra respekt numera. Vi är egoistiska och gör vad som helst för att må bra själva. Om jag vill må bra och känna mig snygg så borde la inte jag gå runt och säga att andra människor är fula, till exempel?

För något år sedan (kanske lite mer) så fick jag höra från en random tjej som jag inte ens kände att hon tyckte att jag var tjock. Yepp. Själv tycker jag faktiskt inte att jag är särskilt tjock, om jag ska vara helt ärlig. Men om hon mår bättre av det så fine - skit i att försöka använda dig av bättre metoder då.
I början tog jag åt mig. Men sedan så kollade jag mig själv i spegeln och kom fram till att visst, det finns saker med mig själv som jag skulle vilja ändra på, men det finns också saker som jag gillar med mig själv - bland annat min längd och så. Lite smalare hit eller lite mulligare dit hade inte gjort mig något, men jag trivs faktiskt med min storlek!
Du får inte bara dig själv att må bättre när du går runt så och håller på, utan du får även andra att må sämre. Lite ego, va? Kör inte på den taktiken. Bara sådana småsaker kan leda till grov anorexia hos människor.



Sökt in till gymnasiet! Det blev hela 7 val!

Gonatt

;)