torsdag 24 februari 2011

IHGR




Hej på er!

Vill först tacka er för era najsiga kommentarer som några av er sänt in! Gör mig väldigt glad! :D


Vad har hänt idag? Skola, förstås. Sen fick jag någon timma, eller två, ledigt för att besöka IHGR (International High School of Sweden) som jag egentligen borde besökt innan när de hade öppet hus, men det har jag missat...! Så var där iaf, fick träffa några lärare, elever, rektorn etc. Rektorn blev min (och pappas) guide. Sen fick vi vara med lite på en lektion. Det var riktigt roligt, faktiskt! Tyckte om skolan, gillar ju engelska och människorna där verkade snälla! Så tror banne mig det blir mitt första val. Trodde media och musik stod mig nära, och det gör det såklart! Ska ha det som andra val. Men denna skolan ger tydligen mycket val till fortsatta studier utomlands och stipendium och grejer, och jag vill så gärna dra utomlands snart, så jag tror det blir mitt val! Kan dock hända att jag ångrar mig, man vet ju aldrig med mig... Men det är så det ser ut nu iaf. Nog om det nu!

Ska plugga en stund, sedan ta en promenad med Andrea och Eliot, sedan plugga mer, sedan bada, sedan lägga mig. Jah, intressant va? Höhö.

Nepp, får nog sätta igång! Detta var kanske inte världens mest intressanta inlägg, handlade mest om dagen som gått/går. Men det dyker nog upp ett till inlägg senare som jag ska försöka göra lite mer intressant! Och ska försöka hinna med ett videoinlägg imörrn också :)

ses!

:)