söndag 27 februari 2011

skolan går före plugget


tror att lisa eller anna tog denna... höhö good 2 know?


tjena!

förlåt för den dåliga uppdateringen, men det blev fullt upp igår! Helt seriöst - fullt upp!
Gick upp ganska tidigt för att repa, det va nice! Direkt efter det så skulle jag till stan för att käka lunch och träffa Bella, se på bio med henne (det var också nice!), åka hem igen, göra sig ordning snabbt, ta ut Eliot, sedan dra hem till Lisa med familjen, gå och lägga mig klockan...två?

Jag ska försöka hinna med ett videoinlägg ikv, har jag ju lovat länge. Men på dagen så är det i stort sätt plugg som gäller. Och en annan liten sak... ;)
För så här är det, förstår ni: Jag går sista terminen i nian (tror att många av läsarna här gör det också. Haha, "många av läsarna. Lät som jag har typ tiotusen läsare...) Och man vill ju självklart ha bra betyg till gymnasiet, vem vill inte...? Så jag känner att plugg går före bloggen. Ibland kanske jag kommer ha två prov på en vecka och då kommer det kanske bli någon dag då jag missar att blogga. Så är det! Men man kan ju inte plugga sex jävla timmar i sträck, utan ibland behövs någon paus. Kan göra det till en "bloggpaus", höhö.

Vann rätt bidrag igår på melodifestivalen? Hiss, diss? Själv dissar jag fett. Eller Linda B, iaf. Va e det för jäkla låt? Men den sista med Nicke Borg (hette han så?), den va ju riktigt bra! Men Melody Club skulle helt klart gått vidare...

Dags att ge sig in i plugglivet - paradiset.

sees

:)