fredag 11 februari 2011

friday and I'm alive


Har min älskade vovve intill mig! han e bäst



jag fattar inte riktigt grejen med att en massa 15/16-åringar har fått för sig att livet tar slut efter att man är tjugo! Va e det för himla tankar? xD innan du är 20 har du bara pluggat en massa, gått i skolan i tusen år, gått igenom en jobbig tonårsperiod, etc. När du är runt 20 så startar livet igång! Då har man en massa kul framför sig! Få ett jobb man länge velat ha, skaffa nya vänner, upptäcka mer av världen, gifta dig, flytta hemifrån, etc! se "vänner" eller "how I met your mother" etc så lär du fatta att livet efter 20 kanske inte e så farligt, trots allt...


mello, genrep, imorgon! Jag och Emelia, parkett :D få se bland annat min gamla barndomsidol - Cristian Walz. Ska bli nice :D

ses!