lördag 5 februari 2011

hej på dej du


(så fin när jag leker modell, hahah...)

hallojsan!
va i stan me andrea (fick me mig ngn, yey!) och fick mig köpt lite grejer, bland annat denna tröjan (bild ovanför) som jag länge kollat in, men det har aldrig blivit av att jag köpt den... Men idag så!!!

så drog man hem till wera sen med några tjejer från klassen. Vi kollade in melodifestivalen först (det va nice!), sen så fick tjejerna för sig att se en skräckfilm så jag drog hem ganska tidigt... Inte jättekul kanske, men jag kollar inte på skräckisar längre! Vill inte verka mesig, men tycker faktiskt inte om att kolla på det längre... Vi alla har vår mesiga sida! så synd att kvällen blev lite väl kort :/ men har chillat lite, vilket också kan vara skönt.

söndag imon, filmklippning (om det funkar för en j*vla gångs skull!!!!!!!!!!!!!!!!!) med lisa och kanske stan en stund, vi får se! ses