tisdag 1 februari 2011

jobbig dag


Jag...når...nästan...maten...! Ge mig, snälla!?



Men, kom igen... Lite kan man la få???


okej, så dagen började helt okej. Gick upp i tid och var inte stressad som jag brukar etc.
Skolan skulle åka skridskor idag och vara ute i skogen och tända brasor (DET REGNADE!?) och det var förjävligt. Jag var så smart så jag tog converse när jag skulle ut i skogen och mina kläder kändes inte så varma. Så jag mår skit nu. Förkyld, ont i huvet, trött... Jaja, får kanske skylla mig själv lite!
Efter det hann jag åka hem och värma upp mig i ett varmt bad, sedan direkt till jobbet. Det var faktiskt sista dagen idag. Lite sorgligt :( men jag och Lisa kanske får jobb, who knows..?!

Kolla in bilderna här ovanför på min hund som väldigt gärna smakar på min middag. Han är galen i mat och stjäl ganska ofta... Annars så e han världens bästa!!!!