lördag 12 februari 2011

lördag hej o hå (mina rubriker suger fett)




hej!

klockan är tio och jag borde verkligen gå upp... Ska hinna duscha, käka, göra mig i ordning och ta ut hunden på en långpromenad innan klockan tolv, för då bär det av till stan! så... detta blir inget jättelångt inlägg! men ser verkligen fram emot att få se Cristian Walz, asså :D har nog nämnt det några gånger nu, men en gammal barndomsidol - Kom igen! ;)

och nu till ett problem som tjejer Brukar ha problem med (även killar ibland kan jag tro): Vad ska jag ha på mig azzååååeh shiiiet... Heheh ne men ärligt talat, vad brukar man ha på mello? Genrep... Inte tv..... då kanske något lättare passar? Kanske det som är på bilden ovanför? Chill, men snyggt, enligt mig. Jao, kanske!

börjar bli ont om tid, så drar nu!

ses!

:D