söndag 20 februari 2011

blir smått galen

är det något jag känner nu så är det stress. Jag brukar kunna hantera stress ganska bra, men nu blir jag mest nervös! Det är i första hand gymnasiestress, men även stress inför hur det blir med språkresan (vart jag ska etc) och lite annat.
Jag tror jag har bestämt mig för vilket gymnasium jag väljer, men jag har ett till att besöka och tänk om jag ångar mig då... Hoppas verkligen att jag har bestämt mig!
Språkresa har jag ingen aning om hur det blir. Hamnar förhoppningsvis i USA som jag vill, men vart i USA har jag ingen aning om! Om min kompis inte hänger med mig så åker jag nog inte till LA, det är faktiskt en bra bit bort. New York är halvvägs dit från Sverige, faktiskt... Det har ni inte tänkt på, va!?
Miami har jag vart i och det skulle nog vara roligt också! Jao jao jag har ingen aning! Men platser börjar "paxas" nu (paxa... visst är det ett töntigt ord? När man va liten ba: "jag paxar den glassen!!!" HAHA) så jag får nog bestämma mig snart...! Dör iaf när jag ser videos på nätet från människor som vart på språkresa och tänker tillbaka till sommaren 2010 då jag var borta och hade det hur kul som helst. Vill verkligen kunna återuppleva det!

Ha en go söndagkväll!

:)