tisdag 8 februari 2011

Mobilinlägg

Hej! Bloggar lite från mobilen, så inga bilder eller något... Men jaja!

Vill skriva lite om nätmobbning.
Jag tror inte att jag har blivit nätmobbad... Man har väl fått ta en del smällar på nätet förut, förstås. Men nätmobbning är när det går för långt.
Jag tycker att nätmobbning är ganska töntigt. Mobbarna kan la säga det de vill få sagt öga mot öga med personen istället för att uttrycka sig på nätet, bara för att de inte vågar annat. Så nätmobbning är enligt mig ett fegt sätt att försöka mobba andra på, helt enkelt! Är ni med? Så jag anser att människor som nätmobbar andra är ganska rädda och svaga av sig. Därför borde nätmobbare kanske sluta att göra just det och skaffa sig en hobby eller något annat så att de faktiskt kan bygga upp sig ett liv!

Ne ska sova! Gonatt