onsdag 2 februari 2011

mello!!!




snart drar mello (melodifestivalen) igång igen!!! inte för att jag brukar lyssna på sådan där musik som är med (möjligen erik saade!) men det är ju trots allt en tradition att kolla på det! Jag har vuxit upp med det på något sätt. Tycker att det samlar ihop Sverige på något sätt! Det är iaf roligt! Så köpte "schlager guiden" idag, hahah! Vill ha full koll!
Jag hade gärna velat gå på det här i Göteborg, men ingen av mina kompisar vill gå o.O kan ju ha missat någon, så om du känner mig och skulle kunna tänka dig att gå - HÖR AV DIG!!!

Jag tycker att Kissie är rolig. Alla inlägg handlar om bantning numera. Jag följer verkligen inte hennes blogg, men hade inget för mig nu så tog faktiskt en snabb titt, jesus...! Jag åt dessutom ostbågar medan jag läste, kände mig väldigt tjock xD men man måste få unna sig!

hare gött! Pluggtime nu...