söndag 3 oktober 2010

TJOHO


Sitter och ska plugga - men är glad! :S hur kan det komma sig?
Håhåhå, jag vet nog ;P
Vi har bokat biljetter till Hawaii och LA (och en natt i San Francisco) till vinter :DDDDDDDD har alltid velat åka till dessa ställena (spec hawaii) så är jag glad elr??? JAPP!!!! Jullovet kmr bli bäst :DDD

Nu va det listdags, hade jag tänkt! Ni får gärna maila in förslag på listor till mig (ni som känner mig då - och ni har ju adressen), så att jag får förslag här :D vill nämligen inte lägga ut min e-post här, you know.

Bästa filmerna, topp 5!

1. "Grown Ups": Såg den för inte så länge sedan och är den bra eller? JA! 1. Adam Sandler och Rob Schneider är med, då kan den knappast bli dålig. 2. Plus att Adam va me o skrev den, så då blir den ÄNNU bättre :D det finns ingen speciell "konflikt", som man säger, i den, utan den är mest positiv och härlig. Man blir jätteglad av att se den och längtar lite tills den dagen då man själv är stor och kan ha så kul med sina familjer och försöka återuppleva gamla minnen sådär =) se den NU!

2. "Titanic": Den kan man aldrig tröttna på. Filmen är sjukt lång och även de som inte har sett den vet hur den slutar - men jag har sett den tusen gånger och tröttnar verkligen aldrig, för den är så fin! Se den!!!

3. "Marley och jag": Slutar också sorgligt, men den visar inte bara en bit ur ett liv, utan visar ett helt hundliv! Och om man visar ett helt liv så slutar den ju sorgligt,,, ni vet vad jag menar. Men kärlek och komedi finns även i denna film. Ni som har hund förstår den antagligen bättre än de som inte har någon. Sry guys, ta inte illa upp. Men alla borde se den :D

4. "Juno": En jättebra film med en bra handling om en tjej som blir gravid i tidig ålder. Jag tror att idén med den är att visa att man ska skydda sig och vara försiktig, etc... Jaja, funkar iaf tror jag =)

5. "The wedding singer": En sjukt rolig film (med Adam Sandler i huvudrollen, heheh)! Gjord på 90-talet, men det ska föreställa 80-talet. En galen komedi med ett gulligt slut! Adam Sandler va ung och snygg i denna film, enligt mig, dessutom så det e ju alltid ett plus, heheh... Jaja se den!

see ya ;D