måndag 4 oktober 2010

Dear Diary



(Bilder från klassrummet innan lektionen, heheh)


Men hejsan alla små barn :DDD
sitter o käkar tuggummi. Hubba Bubba! Oh yeah ;D
ska snart plugga biologi (DET E SÅ ROLIGT HÅLLER NI INTE ME MIG????!!!!!) o sen ta ett skönt bad och njuta av min sovmorgon imorgon... Pust!;)
Sov inte inatt för jag vakna av att Michael Myers (mördaren från filmen Halloween) var ute efter mig. Så fort jag somnade om så fortsatte drömmen! Vaknade upp igen. Försökte hålla mig vaken, men somnade om hela tiden och drömde vidare. Hemskt!!!!! Så nu är jag helt slut, egentligen... Har en massa prov o grejer framför mig och egentligen så pallar jag verkligen inte :O men lov ganska så snart, så klarar mig nog =)

Och nu en typ "dikt" eller ngt om dagens känsla:
"Jag kunde verkligen inte acceptera
Att du ville få ut mera
Men egentligen får du inte ut mer
Du bara dyker rakt ner
Förstår du inte att du försämrar allt?
Där utanför är det mörkt och kallt
Varför svek du oss och dig själv såhär?
Jag som höll dig så kär
Som alla de andra också
För vi brydde oss om dig.
Men nu har du valt en väg i ditt liv
Tänk om den slutar med att du får hiv? :S"


Tänkte lista veckans bästa låtar, enligt mig!:

1. "My Own Life", Sonic Syndicate
2. "Feels Like Home", Edwina Hayes.
3. "Just A Feeling", Maroon 5
4. "Angel Dance", Robert Plant
5 "World Full of Lies", Caroline Chevin


see ya ;D