torsdag 21 oktober 2010

Ojojoj...



Hejsan!!! Här är det storm och man kan tycka vad man vill om det. Huset skakar. Läskigt. Men på ngt sätt så gillar jag det iaf...

Gymnasiemässan strulade bara till det för mig. Vet ej fan vad jag vill gå. Trodde jag visste. Men jag hittar typ inget som passar :( de flesta vet ungefär. Det e asbra! Men om man för en gångs skull inte ska vara en sådan där bloggare som peppar så måste jag säga det, att detta e svårt...
Vet ni vad det jobbigaste är? När man inte är överens med sina föräldrar! De tycker att man ska gå si, men man vill gå så. Och det var ett speciellt gymnasie idag jag kollade in som visade sig vara ganska dåligt, om man ska lita på gymnasiet.se :/ jag trodde det var rätt så bra... sadness...

Men nu ska jag inte deppa ihop helt! För veckan har gått fort :D fredag imorgon!!! Visst är helger underbara? En belöning för fem dagars hårt arbete. Så sjukt härligt.

Dagens lista: Fem småsaker som gör en SJUKT irriterad:
*När yngre ungar försöker kaxa inför en! x,D
*När ngn verkligen försöker bossa över en
*När man är för pigg för att sova
*När datorn hackar och man inte kan svara sin kompis på chatten!
*När rummet blir stökigt en timme efter man har storstädat! HAHAH

see ya ;)