lördag 16 oktober 2010

LÖRDAG



Nu har helgen börjat! Igår var det fredagkväll, satt hemma framför tv'n och såg en adam sandler - film med en förkyld näsa (tack för att det var vår sista utegympa igår...)
Lördag, en bra dag! Först chilla, passa min nyopererade hund, kolla gymnasium, göra test, sedan träffa tjejerna :D göra middag hos anna och sen ha en helt najsig tjejkväll ;))) sedan sover vi över några hos Lisa =)))

Vet ni vad som e nice med att börja i gymnasiet snart? Att få börja om lite på nytt! Jag vill helst komma till åtminstone en klass, där ingen från min gamla skola går. För då kan jag börja om på nytt och det vill jag verkligen :) bli självständig, lixom. Och om ngn från min nuvarande skola skulle råka hamna i samma skola som jag kmr in på så e ju det inte hela världen, jag kan ju inte förbjuda människor att söka in där x) men ja, jag vill inte släpa med mig ngn jag känner iaf, utan nu ska jag börja om på nytt! Mina kompisar jag har nu vill jag behålla, men vill ha nya schoolmates ;)

Ha en awesome lördag! see ya ;D