måndag 11 oktober 2010

TÄNK ER FÖR!


Hej alla barn! Vilken kall dag det va idag :O typ frös ihjäl...
Har käkat fettomat i skolan, tuggat tuggumi och blåst bubblor me det som spruckit och landat över hela ansiktet, har sett "Project Runway", (hemma), etc. Nu ligger, tyvärr, plugg inför franskaprov på schemat. Och navigation som vi alltid får hundra sidor läxa i - tack!!!-.-,

Vill bara säga åt människor att ibland försöka tänka sig för innan de säger saker!!! Jag tänker mig inte hlr alltid för, men det finns la gränser??? ALLA säger att sprutan mot livmoderhalscancer gör sketaont!!! Och ni som har sagt det VET ATT JAG HAR VÄRLDENS SPRUTSKRÄCK, SÅ VA E GREJEN ME ATT SKRÄMMA UPP MIG? Ska fan ta den om tre veckor och är redan nervös! Är så skraj så jag e tvungen att ta den me en kompis. Schysst att ni ska skrämma upp mig såhär. Kan ni inte försöka stötta en spruträdd liten tjej ist? Jag e ju eran kompis! Seriöst, gillar inte detta :(((
Nu kanske ni säger "vet ju inte exakt va du e rädd för och inte." men då kmr det en lista här på saker jag e rädd för!!!
*Åska
*Döda djur
*Halloween-filmerna
*SPRUTOR
*Att delta i vissa saker på gympan
*NÄMNDE JAG SPRUTOR???

Älskar den nya möbleringen i mitt rum =) nu är det faktiskt riktigt mysigt här!

Du kan ej kommentera på denna blogg.

See ya ;)