lördag 9 oktober 2010

heeey



VARNING: LÅNGT INLÄGG ;)
(bilder: En av de med mig i spegelbilden i nuvarande stund, intressant va? x) och en annan där jag ser lite... konstig ut... men jaja får la duga!)

Tjo och hejsan!
Vaknade ganska nyligen, typ. Ovanligt tidigt för att vara jag! Ska chilla lite, ta en dusch, käka, träffa andrea... Undrar va som händer ikväll! Behöver inte vara ngt speciellt - annars sätter jag mig bara och ser ett gäng adam sandler - filmer ;) men jag skulle kanske träffa Bella så vi får se vettu! Kanske hinner med lite plugg också? Jajjaja nu har vi två härliga dagar framför oss - helgen har bööörjat!

Kan inte fatta att Sassa åkte ut igår :( hon va ju gärna en av de bättre!? Hon va så himla cool. Sverige har fått dålig smak. Röstar ut en av de bästa, får in SD i riksdagen... Det börjar som sagt bli lite pinsamt att bo här :S

Du kan inte kommentera på denna bloggen.

Asså 95or är aaaaasjobbiga i helhet. Har många kompisar som e 95or, och så har vi ju mig själv då x) men de flesta 95or är så jävla jobbiga :S vet ni varför? Jo, för de ska alltid försöka trycka ned andra, ändra på sin stil för att passa in, supa så de blir "vuxna", och det värsta - de e så jävla omogna!!??
Man tror att människor i nian ska vara rätt så mogna, de ska ju börja på gymnasiet och allt. När min brorsa gick i nian så var han och hans kompisar myyyyyyyycket mognare än de flesta 95or jag känner till :S
hur många gånger har det tex inte vart så att ett gäng 95-killar har kastat äpplen på en så fort de får syn på ett äppelträd? Hur många gånger har inte det hänt???? Och vet ni va det värsta e?? De blir typ förvånade över att jag får damp då :OOO klart man får, vill gärna inte ha ett äpple i skallen, era miffon.
Och tjejer som leker top model i skolkorridorerna som stirrar snett på en och som viskar så där fjolligt - är inte det lite töntigt, ärligt talat? Pekar inte ut några speciella här nu men det finns ju så många sådana brudar :O
Och människor, typ bara 95or, som ska kommentera "jätteroliga" saker på ens fb-status. Kul. Not.
Så kan inte ni låta oss, 95or och andra som faktiskt försöker komma ngn vart i livet, vara ifred? Ni gör tillräckligt genom att bara glo på oss. Vi vill helst inte ha så mycket med er att göra. Så ni som verkligen inte är er själva, ska vara så jävla roliga hela tiden, ska glo på oskyldiga människor, viska om oskyldiga människor, kasta äpplen på dem... Kan ni inte göra så me varandra ist, ni alla njuter ju av det? Äppelkastare kastar på äppelkastare, skitsnackare snackar om skitsnackare, knäppa statuskommenterare kan kommentera andras statuskommenterares status... Bra grej, va?

Långt inlägg där! Bra gjort om du orkade läsa!