onsdag 6 oktober 2010

SRY


lite äldre bild, ser förjävlig ut nu så sry för det xP



FÖRLÅT för att jag inte bloggat idag efter skolan!! Men jag va helt utmattad efter skolan, kollade en liten stund på top model och lekte en liten stund i parken med Eliot. Sen när klockan slog fem så började jag plugga, och tog middag som paus! Har verkligen pluggat asmkt :O hoppas det hjälper också! Borde iaf få bättre på no-provet än va jag brukar få =)) så sämre kan de la inte bli xP

Har hoppat in under täcket nu, chattar me Matte och jag e lite irriterad idag! Minns ni storyn om när vi fick fel matteprov i fredags? Idag skulle vi göra om, men så kom läraren 20 min sent så vi hann inte göra klart o vi får inte fortsätta nästa lektion! E INTE DET FÖR JÄVLIGT???

Men nu ska vi va positiva för jag e redan sur! Mina Adam Sandler - filmer kmr på posten på fredag så det e chill, typ höjdpunkten i mitt liv nu xD nä asså förlåt för att bloggen e mindre intressant nu men helt seriöst det händer inte så mkt nu.

Men jag kan skriva om ngt! Kärleken till en hund!
Min vovve ligger snart på 6 bast. Han är en irländsk setter, stor och röd! Settrar är kända för att va omogna och flummiga - så himla rätt! Han bastade ned när han va typ 4 år o han e fortfarande lite galen x) men han har blivit diagnotiserad med epilipsi (stavning? rätt, tror jag iaf!) och hans medicin gör honom rätt så lugn.
Jaja, han är inte bara en hund. Han har en otroligt stark personlighet. Bara med en blick så kan man förstå vad han vill. Han känner sig utanför när vi andra i familjen äter middag och han inte kan sitta med, så han brukar hoppa upp på bordet (fast han e så stor så det räcker me att han lägger upp huvudet på bordet...) och joinar oss!
Idag lekte vi lite i parken. Han hade det så roligt, han var så glad! Nu hör man hur han bäddar på nedervåningen, i sin sköna säng. Täcket ska ligga på HANS sätt!
Han är bäst, helt enkelt! Kram på alla hundar!

see ya ;)