torsdag 14 oktober 2010

HEJ :D




(Bilder: Två egopics, för att det e kul att känna sig nöjd me en bild o detta e min blogg så MOHAHA! Och en bild på navigationgrej man ska plugga på eheheh...)


Hej barn!
Franskaprov idag, gick... sådär :/ eheh,,,

Ska på navigation snart. Måste plugga lite på läxan också, heeheh BRA LOLLO. Men vi har så mkt nu ju :O

Imorgon e det fredag, yeey :D denna veckan har vart slitig faktiskt :S och inte så kort som en vecka brukar kännas...

Hjälpte precis min finska kompis med en svenskauppsats x) kul att känna sig asbra på ngt ibland haha :P

Dagens lista: De bästa tv-programen:
(står inte i numrerad ordning denna gången.)

*Scrubs - himla kul asså! JD med hans skumma tankar... och när han trillar - är ju bäst de asså xDD Ett roligt program i sjukhusmiljö, som kan leda till lite spänning och även drama också i denna show.

*Top Model: Åååh det e så roligt!Vet inte varför jag tkr det, är ju ingen sådan där typ egentligen... Men det e kul! Speciellt när tjejerna e så himla bitchiga och ska hålla på hela tiden. "Carol vann utmaningen... Hon förtjänar det inte! Jag gör! Inte för att jag bryr mig, men..." HAHA det e kul!

*MADE - himla kul med MTV's program när de ska försöka ändra på personer, typ helt och hållet. Riktigt kul!

*IDOL: ja det e kul! Speciellt när artisterna sjunger ens favvolåtar :D kul att få följa med på jakten efter en ny artist.

*Fullt hus! - lite töntigt 80-90-talsprogram, men det e himlans mysigt tkr jag och en av skådisarna e (eheh...var...) ju så himla snygg xOOOO

*Project Runway - kul när människor designar roliga kläder och man kan sitta och tycka till själv och så!

*Dr Phil - DET E JU ROLIGT??? Elr snarare intressant... Jag tkr verkligen det :O

*Operah: Synd att hon ska lägga ned, hon om ngn kan ju verkligen få en kändis att våga öppna sig...

*Ellen show: Askul :D roligt och positivt! Roliga kändisar och andra människor =)

*Tyra Show - ska också lägga ned :( synd. Skulle säga att detta e en blandning mellan ellen show och operah - med lite mer mode bara x)

*Nitro Circus: Kul att se när helsjuka människor tar sjuka risker...x)


see ya ;D