onsdag 13 oktober 2010

Inspiration



(bilder: mig i nuvarande stund. Håller upp ett ganska nytt tugummi också, "Stimorol Shift" - asgott!!!

Hej alla på detta jordklot, som förstår svenska x) wazzup?
Sitter hemma och klagar :P har ont i fötterna och i handleden, måste ut me eliot i kylan snart och så har jag hela kvällen framför mig fullspäckad med... gissa... du närmar dig... Ja, du har rätt - plugg!
Men låt oss för en liten stund tänka på annat. Bara några härliga minuter...

En sak vill jag ta upp i bloggen idag - det här med att "härma" varandra.
"Asså jag köpte en t-shirt igår och nu har Ulla köpt en likadan, OMG så dålig stil asså..."
Asså vafan ere me er? xD Trodde att Sverige va ett fritt land? Ska man behöva ta skit för ngt man köpt? Trodde man fick köpa de kläderna man ville ha? Plus att om ngn köper en likadan tröja som du har så fick den personen kanske inspiration av dig, tkr att du har en bra stil helt enkelt. Så ta inte åt dig! Du har ingen opersonlig stil bara för att ngn annan köper ngt likadant. Det du köper finns ju i fler exemplar och många andra i världen köper det, så bara för att du råkar vara kompis med en av dem så kan du la inte reagera så starkt?? x) så ge er nu. Sluta säga åt andra va de ska få köpa och inte köpa. Sluta "paxa", det gjorde man seriöst när man va tio bast, vi e fan myndiga om tre år så kan vi inte visa det också? x,D
(handlar inte bara om tex kläder, utan idéer och sådant etc också)
På lördag blire tjejkväll me de gamla brudarna - nice;) på fredag ska jag nog bara andas ut framför en adam sandler-film med popcorn elr ngt i munnen. På söndag ska jag fortfarande chilla men ändå börja plugga lite inför musikprovet så jag är igång iaf. NICE VA?

Asså när ni pluggar så e det smart me belöningsmetoden. Ska ha en macka me skagenröra och lite riskakor till plugget om en stund =) men först ska man som sagt ut i kylan...:S så ha det bra!

see ya ;D