tisdag 5 oktober 2010

NEEEEJ


Harre min jesus, kan inte fatta att min NO-bok INTE E HEMMA och jag har prov på fredag, o jag fattar knappt :( känns förjävligt att boken ligger där i skolan... så nu kan jag inte plugga på det, får ist vrålplugga två dagar innan provet. Bra, Lollo! Jaja, tur att vi har muntlig redovisning veckan efter i samma ämne som kanske kan rädda mitt betyg...!

Var på folkteatern för att få påskrift för praoen =) ska ju även jobba på en inspelningsstudio också, hmm inga dåliga praoplatser enligt mig :D

snart ska klassen gå på en himla gymnasiemässa... Jag kan verkligen inte bestämma mig... vilken linje vill jag gå? Vilken skola??? Vilken linje borde man välja om man vill jobba inom filmindustrin??? wow, livet som 15-åring e svårare än va jag trodde det skulle vara... men det e klart, jag trodde att jag skulle vara en pirat vid det här laget x) "När man e 15 så e man gammal, men samtidigt så är det bara fem år kvar!" sa jag när jag va tio år. Va väldigt inställd på det, asså... Hhah :P va lite crazy!

kmr nog ett till inlägg senare!

see ya ;)