tisdag 12 oktober 2010

ÄR TRÖTT



ÄR TRÖTT OCH LESS PÅ SKOLAN (som du ser på en av bilderna. På den andra, med Wera, ser jag bara konstig ut, haha!)

Klockan är halv sju och har inte börjat plugga på franskaprovet - som är i övermorgon. Nice, va? Har läxa i navigation också ORKAR INTE. Många har det mkt värre, vet. Lif, tex. Hon har mkt läxor. Men jag kan inte hjälpa det. Är trött iaf. Och har världens huvudvärk. :,(
Ska iaf försöka lyckas plugga en stund ikv. Behövde bara skriva av mig lite först =)

Jag längtar tills jag får krypa ned i sängen ikv och sova. Franska e verkligen inte kul. Nästan lika illa som träslöjd ju xD jaja, vill man komma ngn vart i livet så får man kämpa. That's life.

Jag tror inte jag ska skriva på fb "Längtar till Hawaii" och sånt, vågar nog inte det, tänk om ngn får för sig att jag verkligen försöker skryta... Men detta e ju MIN blogg så här borde jag la få skriva om det?? ;P
Kan inte fatta att jag e där snart. I år, lixom! Och LA dessutom :D (och en natt i San Fransisco.) Min stora dröm... Har velat åka till Hawaii sedan jag var typ 8 bast :O och LA - vem vill inte kolla in det där plejset ngn gång???
Men jag fick verkligen tjata mig till detta... Tro mig...

Ne, dags att sätta fart, kanske. Suck. Jaja, vi har kommit en bit i veckan nu, så håll ut!

see ya ;)