torsdag 28 oktober 2010


(bilden: asså det regnar ute, kanske förklarar håret?)



Hejsan :)))

Besökte ett gymnasium idag då och jaa det va kul =)) snart ere utvecklingssamtal ohihi... haha jag bara fjollar mig nu bara så ni vet ;P

Men vill ta upp en liten sak! Det här med fb... Varför är det så många som lägger till mig fast än de aldrig snackat me mig?? Kan vara ngn på skolan som lägger till mig och jag får typ ofta fråga mina kompisar vem denne person är, eftersom jag har svårt för att minnas människor x) "Hon går i C-klassen", man ba: okeey, intressant. En person jag aldrig snackat med, knappt känner till... varför orkar jag bry mig då om vad den personen gör och så?
Jag har inte tusen pers på fb, utan de flesta jag har på facebook är människor jag känner, elr åtminstone haft en konversation med. Annars e det la ingen idé...? Så sluta lägg till mig, vissa av er tkr inte ens att jag verkar vara intressant. Så skit på er ;) elr snacka me mig åtminstone :S

Sitter och lyssnar på lite Alice Cooper och borde plugga. Som jag alltid borde göra. Men imorgon e sista skoldagen på tre veckor :D känns riktigt bra!
Hare gött, see ya ;)