söndag 24 oktober 2010

Halloooj


(bilden: jag! tecknad! snygg vaa?)


Men heej snyggingar. Läget?
Du kan inte kommentera på denna blogg, just so you know. Om ni inte är ngn som typ Emelia förstås xD (emeliaaonse.blogg.se)

Vill snacka om gymnasium idag - igeeen! Och here it comes:
Människor, jag tror att många av oss ungdomar har ett problem här - många av oss väljer inte riktigt den linje de vill gå, den skola de vill gå på - utan följer helt och hållet sina kompisar! "Jag kan inte börja helt ensam i en ny skola, help..."
Asså gymnasievalet är på ett sätt ganska viktigt, så följ inte dina kompisar för guds skull! Är ju roligt om du och ngn av dina kompisar råkar gilla samma skola och linje och allt det där, men försök att inte välja ngt bara för att du inte vill bli ensam, utan följ det DU vill göra, okej? Det blir så himla mycket bättre då. Tänk om du tex väljer estet - då får du umgås med andra som du har delat intresse med varje dag. Kul va?! Så låt valet vara ditt, tänk inte på någon annan. Ditt val.
Om jag börjar ensam i en klass, vilket jag antagligen gör, så kmr jag vara skitnervös o allt det där, I agree. Men vi är snart 16, allihop! Visa er självständighet ;)


PS: gillar ni den nya designen? Tänkte ta en höstigare, med löv o pumpor o grejer, men ser man inte det så fort man kommer ut hela tiden? JO! Denna bloggen ska va tropisk o snygg;)