lördag 30 oktober 2010

Gomörrn'!


Tjenareee alla pajpolare!
Vaknade ganska nyligen. Typ halv elva. Jag drömde att familjen hade köpt en spårvagn xD så himla skumt... Men jag har drömt om spårvagnar flera gånger :O lite galet,,, är ju van vid dem :P
Lördag idag. Hann skicka in allt igår, SO och SV. Hoppas det blev bra...
Vad händer idag? Antagligen inte mkt. Känner mig fortfarande lite dålig :/ men ska kanske till stan!:) ska bara tigga lite pengar av mamma först, till en jacka :P ska också tjata mig till ngn mobilaffär för jag har vart utan mobil i snart 6 dygn,,,,,:((((

Nog om mig!

Tänk om man hade allt man ville ha. Exakt allt. Och om det fattades något så räckte det med att klappa händerna en gång o så poppade allt bara upp.
För min del hade det vart en sportbil jag kan börja övningsköra med nästa år, en les paul-gitarr (och lite gitarrlektioner till det kanske...), en garderob full med converse, ett eget flygplan, typ privatjet elr vad man nu säger... En lägenhet i NYC, en basketplan i trädgården, en inomhuspool.... Asså denna lista kan bli skitlång xO
Men tänk sen när man har exakt allting... Sedan ska du fylla år och alla undrar vad du önskar dig - för du kan ju få allting - och du vet tillslut inte vad det finns mer att ha...
Är det inte lite kul att ha ngt att längta efter? Jo... lite... ibland får man vänta för länge på saker, känns det som... men man väntar aldrig för länge på ngt gott, som man säger!