fredag 22 oktober 2010

Fredag!!!


Jag suger på att skriva coola rubriker... sorry...xP

Hej alla :D
Jobbig dag, faktiskt! Är misslyckad i idrott och har världens träningsverk. Och gymnasiesnacket gör mig mer och mer stressad för varje dag som går.

En del kompisar har sagt att de gillar min senaste video här när jag sjunger - jättekul o höra :D tack!!! Blir grymt peppad! Dock har några frågat också varför man inte kan kommentera på denna blogg. Svar: Jag vill inte ha kommentarer. För många "kommenterare" ute i världen har inget bättre för sig än att sitta och skriva taskiga kommentarer på andras bloggar. Så läs o va glad om du känner för det ;D

Det här med pepp... Visst är det grymt kul att få komplimanger??? Man typ står och bara får komplimanger o vet inte va man ska säga xD man ba "tack... va snällt... menar du det? tycker du det? åh, va snäll du är - tack!" haha vad annars ska man säga? xD Men jag tror att de flesta gillar pepp o sånt... Så peppa mera! Stötta mera! Tänk inte bara på dig själv, utan lägg ner tid på din omgivning! Tänk om ingen skulle säga något schysst till dig... aldrig, lixom. Man skulle typ behöva peppa sig själv hela livet ut x) hårt :O
Du behövs mer än va du tror! Så ta tag i din uppgift här i livet - behandla andra som du själv vill bli behandlad ;)

See ya :D