lördag 9 oktober 2010

Info om mig!


Hittade ett gäng personliga frågor som bloggare kan svara på - hittade just dessa på emelias (emeliaonsee.blogg.se) blogg, nu snor jag den av dig emelia ;P
kul för mina polare kanske att läsa? :)
ASSÅ JAG HAR ETT LIV men ville faktiskt göra detta x)
(det e inte så mkt text som det ser ut att vara, mkt mellanrum lixom...)


Lovar du att vara ärlig?

Japp!

Du heter:

Louise Fredrika (snyft) Nyberg

Smeknamn:

Lollo :DDD (Lollisen av vissa)

Låt som när du är ledsen sörjer till:

A soldier falls, tex

Beroende av:
Mat, vatten, sömn, och vänner och familj, trygghet, utbildning, vovve...

Vad tror folk om dig:

Vad de tror? De flesta tkr att jag ser kaxig ut. När de lär känna mig: Rolig, lite naiv, trevlig =)

Stämmer det?:

Jao typ!

Vad får du oftast komplimanger för:

Min conversesamling och min sångröst, vilket glädjer mig :D

Vad säger du för att imponera på någon:

"...Jag har PS3..."

Hur imponerar man på dig:

Man har humor och har en personlig stil, diggar converse, kan äta mängder med chips!

Brukar du skratta för dig själv:

Det händer!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:

...Vill jag faktiskt inte säga x)

Var bor du:

Sweden babe

Trivs du där:

Nja, jodå. Har polare här o sånt, o det e ett tryggt land, men här händer det inte så mkt...

Äger du några converse:

Öh japp nio par

Sprit, cider, vin eller öl:

Cider

Är du allergisk mot något:

Tror inte det!

Hur svarar du i mobilen:

Ja hallå?

Antal timmar sömn inatt:

typ 10 timmar

Brukar du komma i tid:

Aah!

När mår du bra:

När jag är med polare, när jag lyssnar på bra musik, när jag sover på hotell...:3

När blev du fotad senast:

Igår typ, förrgår kanske

Hur känner du dig nu:

Lite trött och skraj men pepp på film :)

Vanligaste färg på dina kläder:

typ grått

Vad tycker du om fötter:

fobi...

Vad saknar du:

Lif, gammelmormor, min släkt, etc

Hade du en bra kväll igår:

Japp :)

Favorit dryck på morgonen:

Juice/mjölk

Rakar du benen:

Yapp, men inte lika ofta på vintern som på sommaren

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Elva typ

Är du blyg:

Ibland!

Sysslar du med någon idrott:

Nääh

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Aah :)

Har du spytt offentligt:

Ne hahah

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:

Prova att gå ut på stan och flirta me tjejer x)

Är du nöjd med ditt liv:

Jadå, har en bra familj, bra polare, har det bra ekonomiskt. Hade dock vart kul att leva i USA!

Är du bortskämd:

Det stod att man skulle va ärlig... Ja

Vad gör du i morgon:

Sova, plugga, skriva, kanske träffa ngn =)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild:

Beyoncé, som Emelia tkr! Har jag länge tyckt, för hon e sjukt känd men lever hälsosamt och allt det där!

Vad längtar du till:

December :D

Har du bra vänner och äkta vänskap:

Ja :)))

Vad använder du för schampo:

Just nu ngn fransk som luktar godis x)

Hur gammal är du:

15 bast =)

Tycker du om någon just nu:

Nepp, har jag inte gjort på ett litet tag nu! Lite trök :3

Gröna eller röda äpplen:

Gröna!

Gillar du golf:

På Wii? Ja!!!

Vilken tid gick du upp idag:

Öh tolv typ

Har du sovit i din egen säng inatt:

Jappsan

Har du strumpor på dig nu:

Aahh haha

Är det okej att gråta:

Ja klart :O

När grät du senast:

Lite idag när jag försökte spela dramatisk x) bra o kunna om du vill in i filmindustrin!

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Spara det till min första lägenhet =)

Bär du glasögon eller linser:

Har litet synfel så borde bära mina brillor, men tkr inte de e snygga så ska skaffa nya =)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:

Nääe men det e snyggt

Har du piercing:

Har haft i öronen

Vill du gifta dig:

Jaaaaaaa :DDD

Vill du ha barn:

Jaaa :D

Solar du ofta:

På sommaren och utomlands =)

Är du bra på att laga mat:

Nee x(

Är du flygrädd:

Jao

Hur vig är du:

sådär

Är du musikalisk:

ja tkr jag nog =)

Vad dricker du helst när du är törstig:

mjölk

Vilken är din favoritglass:

Ben & Jerry Cookie dough :DDD

Tror du på ett liv efter döden?

Svårt där :/ ibland, ibland inte.

Tycker du om sushi?

Njae, men går att äta

Vad äter du helst när du ser på film:

(kan ni se på mitt förra inlägg)

Har du tandläkarskräck?

Är så van vid att dra dit, så inte längre

Är du morgon- eller kvällsmänniska:

Kväll =)

Vilken ögonfärg har du:

Blåa =)

Har du någon gång gråtit dig till sömns:

Ja det har hänt ju

Biter du på naglarna:

... Ja xD

Röker du:

Nej för tusan

Hur ofta tränar/motionerar du:

Gympan, promenader

Senaste låt du hörde:

"Im not a robot"