tisdag 26 oktober 2010

Hey tjosan hejsan sa


Jag e verkligen desperat efter rubriker...

Hej alla barn! Du kan inte kommentera på denna bloggen. SRY!


Idag va nog en av de segare dagarna denna månaden... Har en fet känsla av att veckan kmr gå långsamt x( jaja, en dag i taget!
Ska läsa böcker idag... måste läsa ut dem... ska skriva citat också. Roligt roligt!
Trodde att jag skulle se fram emot lovet nästa vecka, men jag ska ta spruta och en del lite småidiotiska personer har FORTFARANDE INTE FATTAT ATT DET E ELAKT ATT SKRÄMMA UPP MIG.
Nejdå, lovet blir nog bra ;) e nog mest överdramatisk x) en spruta lixom... hur farligt kan det bli?
...
...........
................:(


Jaja, nu går vi vidare! Ska berätta en liten sak för er!
En mkt speciell herre som jobbar på skolan ska förflyttas typ få sparken :/ pga att skolan har köpt datorer o allt så har ingen typ råd att ge honom lön längre... Dåligt... Sjukt dåligt... Så vi, eleverna, ville ändra på detta! Så egentligen var det tänkt att strejka imorgon!
Men så kmr våran lärare och hotar oss, iaf våran klass, med kvarsittning om vi gör det... Så tyvärr så strejkar jag nog inte :/ och får man kritik för det elr?! :O JA! Jag vill ha kvar honom, jag vill fighta, vill vinna, som jag alltid vill! Me kvarsittning... Snack med föräldrarna... Om du själv inte har det bärandes på ryggen så kan du inte säga så mkt. Tyvärr. Men ni har mitt stöd och min åsikt iaf, för jag vill verkligen ha kvar denne man på skolan! Så tro inte att jag inte bryr mig... De flesta i vår klass bryr sig, även fast de flesta av oss antagligen inte kan delta i strejken.
My words!

Ska käka pizza! See ya ;)