söndag 16 februari 2014

Vaknade riktigt sent idag, som vanligt. Men gav mig iväg mot stan för att hitta en födelsedagspresent till Eliot + fika med Anna! Det var kul som alltid och det blir alltid mycket skratt när vi träffas! 
Sedan åkte jag hem till Sarah för att äta middag och ha en myskväll. Vi snackade i flera timmar om allt möjligt!

Missade bussen hem, dock... Så pappa kom och hämtade mig. Men han körde fel så jag har ändå hängt runt på gatorna i Grimmered en bra stund ikväll, haha. 

Vanligtvis brukar jag somna vid 3-tiden på natten så antagligen blir det väl likadant även denna natten. Tjoho, vad mycket sömn det lär bli inatt. Eller...

Vill tacka Bella i detta inlägget. Varför? Jo:
Nästan varenda kotte jag känner har lämnat mig för Frankrike eller något annat under detta lovet. Det var extremt tomt och människorna som väl var hemma hade annat för sig och kunde nästan aldrig ses. Jobb eller något annat... Men Bella satt i samma sits som jag gjorde och eftersom vi älskar att umgås så hängde vi nästan varje dag! Tack, Bellus, för att du förgyllde mitt lov när ingen annan kunde! Haha! Vad ensamma vi låter... Men du är fantastisk så jag slänger in en bild på oss med en ganska så fjollig effekt men jag tyckte ändå att den var fin.