måndag 24 februari 2014

Sjuk, sjuk, sjuk. Blir hemma imorgon också. Har åkt på en rejäl influensa, av något slag, tror jag... Men är det inte bättre imorgon så kanske jag hoppar in hos läkaren... Jag är extremt rastlös och har suttit framför teven exakt hela dagen idag. Åtminstone från klockan elva till tio. Elva timmar, helt enkelt. Wah.
Måste berätta lite om vad jag såg, dock (som att jag skulle ha mycket annat att berätta i detta tillstånd...?)! Hasselhoffs nya, svenska show var helt enkelt råskön. Ett släng av USA in i Sverige, helt underbart! Älskar det där. Och man börjar märka större skillnad på amerikaner och svenskar. Haha, grymt härlig show i vilket fall, se reprisen på nätet!

Såg också Talang 2014. Jag trodde att det skulle vara mycket bullshit i programmet, för det händer ju rätt ofta... Men en kille var så grymt duktig och fin (se klipp nedanför). Så äkta, rakt igenom! Så fint! Sett om det flera gånger och är helt fascinerad. Man måste se!

Jaha... Vad händer mer... Inte mycket. Tänkte lägga mig och hoppas på att min kropp gör framsteg över natten. Annars blir jag sur.


GONATT! Enjoy Jon Henrik: