lördag 15 februari 2014

Igår blev dagen ändå rätt så bra! Hade middag hemma för ett litet gäng och sedan stannade jag kvar hemma med Bella och Markus. Vi kollade mest igenom gamla bilder och filmer på min dator, haha, men det uppskattades nog! Resten av gänget gjorde lite motsatsen och gick ut. Tanken var att alla skulle göra det till en början, men ibland ändras planer och man ska göra vad man känner för att göra! 

Idag har jag sovit bort halva dagen men kvällen blev grymt kul! Åt middag med Bella och sedan drog vi ut med våra brorsor, som känner varandra sedan långt tillbaka. Vi hade det riktigt kul! Killarna hade lite ölprovning med oss. Jag kan fortfarande inte riktigt uppskatta öl, men jag lärde mig mycket ikväll och jag hade det grymt roligt! 

Imorgon ska jag fika med Anna och på kvällen ska jag hem till Sarah. Bella ska jag försöka hinna träffa en stund också. Som varje dag detta lovet. Men vi båda har mycket i skolan och hinner inte ses så ofta som vi vill, så vi passar på under loven, helt enkelt! 

Så nu närmar jag mig lovets sista dag. Det känns egentligen ganska jobbigt, för jag är extremt skoltrött nu och har inte mycket energi kvar... Men samtidigt så är det inte långt kvar nu. Ett lov kvar. Sedan tar jag studenten! 

Ska sova nu, gonatt! 


Bilder: Lite från igår, en på mig och Eliot från imorse och lite från ikväll: