lördag 22 februari 2014

Usch, jag mår kasst! Sovit i fem timmar, eftersom att jag vaknade nu klockan fem på morgonen av att näsan var så förkyld så att den ville explodera. Kan dessutom bara andas med en näsborre - fastän jag tagit nässpray. Yey! Denna helgen är den tråkigaste på länge och jag är så rastlös så att det nästan hade känts kul att titta på när sengångare ska gå över gatan. 
Men kvällen, natten och morgonen är alltid värst. Mitt på dagen mår jag oftast lite bättre. Men jag har knappt sovit och blir så arg så att jag slår ihjäl alla kuddar i mitt rum. Inte för att kuddarna kan dö, men ändå. 
Hoppas att jag mår bättre imorgon så att jag kan äta middag med Hille och Bella... Bara lite energi till att orka sitta uppe en stund med dom och prata i några få timmar. Det är allt jag begär. Det kan jag väl få?

För övrigt så kommer Elton John hit! Är ganska långt kvar, men ändå...! Nu vet man ju aldrig vart jag befinner mig i November... Men hade jag vart säker på att jag är kvar här så hade jag köpt biljett, såklart! 

Juste, framtidsplanerna där... Jag kom ju faktiskt in på en skola i USA, halvt en annan också (slutförde aldrig min ansökan där riktigt, då jag började tveka), och det gav en enorm boost, verkligen! Men pga tveksamhet och annat så är jag inte säker på om jag kör på. Jag kanske behöver ett år efter gymnasiet då jag tänker, trots allt. Just nu är jag inne på att kanske försöka jobba något år i Australien, som många andra gör och har gjort - som är väldigt nöjda! Men jag får se. Jag kan vara rätt velig ibland, men i detta fallet så tycker jag att man får vara det! Så vem vet hur hösten ser ut för mig... Vem vet...! 

Ska försöka sova lite till... Gonatt!