torsdag 13 februari 2014

Haft en grym kväll med Elin och Markus. Först åt vi ute och sen drog vi på konsert! Ron Pope, riktigt grym! Såg honom även i somras, men det var nästan ännu bättre denna gången, måste jag säga! Speciellt när han bestämde sig för att sjunga en hel låt nere med publiken. Han gick förbi oss och självklart kunde jag inte låta bli att klappa lite på honom, hehe... Han ser ju ut som någon mystisk havsgud. 
Vi var ute i stan lite till efter konserten, men nu är jag hemma i mitt gamla rum. Ibland känner jag för att sova här, när jag saknar rummet. Bodde ju ändå här inne i 16 år...! 

Imorgon är det kärlekens dag som vi alla vet. Den ska firas med kompisar. Ja, iallafall på kvällen. Under dagen tänker jag gå runt i myskläder här hemma. Så det är alltså tre dagar kvar. Sedan är lovet slut. Usch... Hur ska jag orka med mer skola? Förstår faktiskt inte det! Aja, det är bara att ta vara på denna veckan... Gonatt!

Bilder från kvällen: