onsdag 19 februari 2014

Idag blev jag sjuk. Jag gick till skolan ändå, eftersom det var viktigt att vi var där just idag, men när det var någon timme kvar av lektionen så gick jag hem, för jag pallade inte mer. 
Är så trött. Har så galet ont i halsen. Har huvudvärk som kommer och går. Fy. Jag är inte alls pepp på att dra till skolan imorgon - men det ser ut som att jag måste... Viktiga lektioner... Fy. Har dessutom en massa läxor nu igen. Skoj. Dagarna går alldeles för långsamt just nu och jag känner mig lite neggo. Kanske pga vädret, jag vet inte, men jag orkar faktiskt inte mer nu! 

Aja. Om två månader fyller jag år. Och när jag fyller år så brukar vädret vara rätt gött. Och då närmar vi oss studenten. Och då är jag en glad person. Jag taggar! 

Ska lyssna på musik och sedan somna. Vilken kul dag jag hade idag, va...? Aja. Imorgon är en ny dag. Det gäller att blicka framåt!