tisdag 25 februari 2014

ÄNTLIGEN börjar jag känna att jag faktiskt börjar bli frisk. Ska stanna hemma en dag till, så att jag slipper gå back, plus att halsen och näsan fortfarande inte är bra, men på torsdag så är jag nog redo för att ge mig ut! Har faktiskt börjat lite. Skrev lite med Lisa på facebook och har inte träffat henne på tre veckor pga sjukdom och att hon vart bortrest etc, så kände världens saknad och var tvungen att träffa henne. Mamma tyckte att det lät bra att komma ut och få lite luft, så vi tog en promenad. Wow, det är helt otroligt hur bra jag och Lisa känner varandra. Vi förstår verkligen varandra på ett ganska magiskt sätt. Älskar det! Förstår varför så sjukt många människor har frågat oss om vi är syskon. 
Det var iallafall hur skönt som helst att få komma ut lite. 
Haft tv-kväll med mamma och pappa för övrigt. Haha, mina föräldrar är faktiskt sjukt roliga ibland. Man får många skratt. 

Upptäckt en massa ny musik idag! Slänger in ett tips här, ett härligt vårtips. För visst börjar våren närma sig nu? 

Så, vad händer imorgon? Mer smoothie, mer Ellen Show och plugg. Har tal på torsdag. Så fort jag blir frisk så verkligen kastas jag in i den galna skolvärlden. Men det är inget att haka upp sig på - 107 dagar kvar till studenten! 

GONATT!