måndag 3 februari 2014

Klockan är halv tolv på kvällen, men det ska inte hindra mig från att se ett avsnitt New Girl innan jag somnar. Man somnar alltid lycklig när man ser det innan läggdags! 

För övrigt så hade jag ingen skola idag. Synd att jag upptäckte det när jag nästan var framme vid skolan, bara... Så jag åkte hem igen och tittade på South Park och Little Manhattan. Den sistnämnde filmen älskade jag när jag var yngre och efter det fick jag min crush på Josh, som även spelar Peeta i Hungerspelen
Åh, när dom springer runt i NYC så får jag rysningar. Vill så gärna dit igen. Sitta uppe i ett höghus och äta middag med världens sjukaste utsikt. Hitta en Mtn Dew-läsk nästan exakt när du vill. Skutta runt på shoppinggator och skratta så att du nästan pissar på dig. Det var typ exakt så som jag och Bella hade det senast vi var där och det var helt underbart. 

Nej, nu ska jag inte sitta här och vara sådan. Jag är glad! Varje dag närmar jag mig studenten och den känslan är otrolig. Just nu är plugget inte så farligt heller. Bara för att jag sa så nu så kommer det säkert bli galet - men det är en risk jag får ta. 

Ska hänga med Jess och gänget i New Girl nu en stund. Gonatt!