onsdag 5 februari 2014

Oj, vad jag uppskattade donneronsdagen idag. Kan bero på att jag slapp dra till skolan, hehe... Tog en lunch (för mig blev det brunch) i stan med Bella och Anna. Hur mysigt som helst! Slänger in bild nedanför, stulen av Bella. 
Sedan åkte jag hem, fick lite huvudvärk, men det gick över sedan. Har huvudvärk varje dag nu, sedan några veckor tillbaka. Förstår verkligen inte varför... Är ju inte särskilt stressad längre, så kan väl inte bero på att jag spänner mig...? 

Ser ut att bli endast en lektion imorgon (håll tummarna för mig!), så sedan drar jag till stan en stund med Elin. Ska även fixa nytt pass. 

Idag sa alla (typ) göteborgare att det var vårväder. Det var dumt sagt, för då blir jag naiv och klär mig för kallt. Jag är så desperat efter vår så att jag spricker av längtan. Egentligen är det inte så långt kvar, samtidigt som det känns som en evighet. Går väldigt upp och ned, inte sant? 

Inatt tänkte jag satsa på mer sömn än vad jag fick sist, så nu lägger jag mig... Gonatt! Eliot hälsar också gonatt (se bild nedanför)!