torsdag 27 februari 2014

Japp. Fortfarande sjuk. Men jag mår bättre, måste jag säga. Har mindre ont i halsen nu och ja, jag är extremt förkyld, men det lär pågå ganska länge till så jag pallar inte gå runt och vänta på att det ska ta slut, faktiskt... Har fått en del energi tillbaka iallafall och det betyder mycket! 

Igår kom jag in på New York Film Academy. Jag är så sjukt glad! Det känns så härligt! Jag kan inte riktigt fatta det. Herregud. 
Sedan ringde en kille från skolan som heter Brian. Han intervjuade mig i säkert en kvart och det var det läskigaste jag gjort på länge. Jag var så galet nervös och det blev några småtabbar, men det kunde gått ganska mycket sämre också, så jag får nöja mig! 
Utöver intervjun så snackade vi också om CSN, visum etc. Det är mycket, extremt mycket, som ska göras, men det är det värt! Ibland är det lite krångligt att få som man vill, men kämpar man inte trots det, så vill man nog inte tillräckligt mycket. 

Så det är om sex månader. Men i nuet ligger jag i sängen och hostar. Gosigt. 

Om jag är frisk nog så är planerna inför helgen:
Fredag: Att dra till en chalmersbar med Sosso och brorsan. 
Lördag: Middag ute med familjen och sedan myskväll med Bella, Hille och Hanna. 
Söndag: Söndagsmiddag med Lisa, Matte, Marre och Lif! 

Jag är extremt beroende av att få vara social nu så japp, helgen är rätt fullspäckad. Jag ser fram emot det! 


Man tar inte så många bilder när man är sjuk, som sagt. Kan slänga in bilder på vad jag är sugen på att äta och dricka istället: