fredag 7 februari 2014

Idag har ett härligt gäng firat Jossan som fyllt 19! Middag, drinkar, skratt och dans. Helkul! Där hängde vi i åtminstone fem timmar innan vi bestämde oss för att dra ut. Jag är sjukt trött efter denna veckan och det var jag inte ensam om att känna så kvällen blev inte så värst sen, egentligen. Men nu är jag hemma i min underbara säng som jag inte har uppskattat såhär mycket på länge! Nu har jag äntligen lov! Ledig i nio härliga dagar. Ska sova länge och hänga med polare (eh, polarna som inte reser bort då, vilket är extremt få...). 

Imorgon ska jag vara med Bella under dagen och sedan spenderar jag kvällen med Sosso! Vi ska äta dumplings och sedan gå på någon komedishow...! Kanske hinner gratta en kompis snabbt i stan också. Dra lite dance moves och sedan dra till Sosso för att sova över! Saknat det! 

Slänger in lite bilder från kvällen:

Taggade människor! 








Födelsedagsbarnet!